onsdag 16 april 2008

Typen som aldrig smakat en riktigt god falafel

Efter mitt inlägg om mannen som fullekte på 5:an igår fick jag en kommentar från någon som kallar sig för Skuncke.
I sin kommentar skrev han "Jag antar att detta handlar om negersperma" och jag sätter kaffet i fel has och skrattar.
Jag klickade på hans namn och fick en länk till hans blogg "Landet som gud glömde". Paus. Jag måste ta en kort paus.
I mina ögon aspirerar den här typen av mäniskor på att hamna med Anders Eklund, Jackie Arklöv, Hitler och andra män med nedsatt hygien och mindervärdeskomplex i någon av kretsarna i helvetet (jag har verkligen fastnat på "Den gudomliga komedin").
En sån där kille som inte smakat en riktigt god falafel.
Jag skulle sträcka mig så pass långt som dålig människa. Men det är ju bara min åsikt.

Annat värt att nämna är att en av Hitlers män ställs inför rätta (kanske en av Skunckes idoler?) 60 år efter kriget (SVD), att MFF vann hemma över Gefle ikväll (Sydsvenskan, Sportal, Aftonbladet), att snaskigheterna i media kring Engla nog aldrig tar slut (Aftonbladet, Aftonbladet2, Aftonbladet3)

Inga kommentarer: