torsdag 10 april 2008

Flickorna gillar inte S.B för han är dum

Jag ler för mig själv här hemma.
Inte för att solen skiner, inte för att kaffet smakar lite godare idag, nej gott folk, det är så att Jenna Vixsie och Hertiginnan har postat lite svar på inlägg jag skrivit.
Vad säger ni, ska vi börja med Jenna?
I kommentaren på mitt inlägg "Snabba svar och modifikationer" skriver hon som följer:
"Men du din korkade satans sak.
jag skriver som jag vill och du har inget med de och göra svensson!!!!
Tackar den anonyma tipsaren som skrev i en av mina kommentarer och tipsa om dig.
Men jag skiter fullständigt i vad du tycker eller hur jag skriver, detta e fritt land, gå slösa pengar på utbildning och dö när du e 90 o fortfarande pluggar
Adldflöfj"
Jag vet inte riktigt vad jag ska bli mest ledsen för, att bli kallad Svensson, att hon förutspår min framtid och död?
Nej, det som verkligen får ner mig på golvet, det som verkar vara min okända kryptonit är avslutningen! "Adldflöfj" right in my face, den kändes, av alla slumpmässiga bokstavskombinationer är det nog den som gör ondast, aj.
Men det stannar inte där mina vänner, nej!
Även på sin blogg ägnas ett inlägg åt mig, i "Ännu en korkad människa", inte så hemskt, inte så många slumpmässigt utslängda bokstäver och blanksteg. Men vänta, vad betyder det? Jo, att min kritik gick fram, fantastiskt.

Sen Hertiginnan, hon har också både kommenterat och nämnt mig på sin blogg, jag känner mig ärad.
På mitt inlägg "En lysnade mulen morgon" har både hon och redan nämnda Jenna varit framme.
Hertiginnan skriver:
"Jenna vixie är en modell och mannekäng. Hon har så mycket erbjudanden pga av sin yttre skönhet att hon inte hinner tacka jag till all bla som modell för Playboy magazine."
Vad hon vill ha fram det vet jag inte, jag förstår orden men inte sammanhanget. Sen fortsätter hon med att berätta att hon ska på Jennas modevisning, att hon är bjuden dit. Är det avundsjuka du vill ha fram? Det var på lördag va? Då ska jag göra en riktigt ledsen min i speglen den kvällen, jag lovar.

Jag tänker inte börja slänga fula ord och hårda fraser, det känns lite onödigt. Men måste erkänna att jag går igång lite på det här sandlådekriget. Vad blir nästa? Kan inte nån slänga en härlig "min storebror kan karate" eller en "min pappa är polis", det hade höjt upplevelsen.

9 kommentarer:

Anonym sa...

det är tråkigt att vara perfekt

Fem Bilder sa...

mycket riktigt

Anonym sa...

Haha, "min pappa är polis" är ändå bäst.

anna wintour sa...

Det är så jobbigt att vara Hertiginnan. Alla vill vara som mig. Tro mig jag är långt i från perfekt men försök att övertyga mina fans att jag är det.

anna wintour sa...

Här kan du läsa om dig själv i min blogg

http://annawintour.blogg.se/1207899127_jonte_kallar_sig_kung.html?3C91504C-D082-BD89-F0BAADA7370B8BEC

Fem Bilder sa...

Jag vill inte vara som du, tyvärr. Jag trivs bra med att vara mig själv. Och om du är perfekt eller inte rör mig inte i ryggen.

anna wintour sa...

Att jag är perfekt till den grad att det inte rör dig i ryggen tror jag inte ett dyft på.

Din rygg gör ont så mycket det rört den, ha ha ha

bevisa motsatsen

Fem Bilder sa...

Hur bevisar jag motsatsen? Berätta så gör jag det.
Min rygg är helt okej, men tack för omtanken.

Anonym sa...

Kan säga att den där jenna som hon vlt o kalla sig är bluff.
Mycket av det som rör sig runt henne är bluff.

h. en som vet