lördag 12 april 2008

Dagen efter

Kvällen i går var trevlig, lite förfest här med en sju åtta personer, precis så mycket vår lägenhet klarar. Rory hittade en svart katt som jag satte ut i trappan, som Rory tog in och så fortsatte det, samma unga man var orsaken till att flickvännen gick genom Malmö i regnet med ett halvlitersmått. En trevvlig kväll allt som allt.
Idag skulle jag helst lyssna mig igenom de senaste tjugo årens hip hopkultur och dricka vin men det verkar bli Lund.

Annat värt att nämna är att djurrättsaktivister spred döda minkar över ett torg i Trelleborg (Sydsvenskan), att maffiatorpeder från Ukraina nästan gifte sig i Malmö (Sydsvenskan), att Converse, som jag skyr som elden, faktiskt har kommit med ett par riktigt fräscha modeller (SNS), Nike skyr jag definitivt inte som elden och jag tror lite pengar kommer läggas på ett eller flera par Nike Dunk Tier 0 (SNS), att en ny tolkning av Bibeln har kommit, denna gång i form av en mangaserie (Dagen), att det här, just det här och bara det här inlägget känns lite onödigt, jag kan bättre.

Inga kommentarer: