onsdag 9 april 2008

Snabba svar och modifikationer

Okej, jag har varit lite undrande varför det aldrig (i stort sett) lämnas kommentarer tills nu precis. En läsare hade kommenterat ett inlägg och upplyste mig om att det var svårt att kommentera, jag har hört det förr men tänkt att det nog bara var okunnighet som låg bakom. Och det var det. Min okunnighet. Jag hittade lite olika alternativ i inställningarna och nu ska kommentarer fungera som dom ska, så nu är det bara att skriva.

Sen till inlägget här under, Lady Jenna svarade snabbt, läs här, det är visserligen inte direkt på inlägget men på en kommentar i samma anda jag lämnade på hennes sida.
Mitt svar blir att oavsett om man har åtta språk i huvudet och det snurrar lite åt fel håll eller inte, borde man kunna få rätt i alla fall ett par gånger per inlägg. Men inte.

5 kommentarer:

Anonym sa...

sant sant, de du säger men är man stressad så är man,
men jag ska göra mitt bästa och försöka skriva rätt, hittar du fel så får du väl kommentera hur det ska skrivas istället.
:)
Jenna

Fem Bilder sa...

Do your thing!!

Anonym sa...

i´ll trie

Anonym sa...

Har jenna ens läst inlägget här under????

Anonym sa...

Nu ser jag att någon har skrivit i mitt namn det var snäll.
Men du din korkade satans sak.
jag skriver som jag vill och du har inget med de och göra svensson!!!!
Tackar den anonyma tipsaren som skrev i en av mina kommentarer och tipsa om dig.
Men jag skiter fullständigt i vad du tycker eller hur jag skriver, detta e fritt land, gå slösa pengar på utbildning och dö när du e 90 o fortfarande pluggar
Adldflöfj