tisdag 8 april 2008

En lysande mulen morgon

För ett tag sedan skrev jag ett inlägg (Hat vs. flocken) där jag gnällde över andra svenska bloggare, en länk postades som ledde till Hertiginnans blogg och hon blev inte glad. Stackars Hertiginnan kommenterade inlägget här och skrev nån rad på sin blogg om att jag tror mig veta vad jag pratar om. Ganska underhållande.
Jag läser och ler så här en tisdagsmorgon både i Hertiginnans blogg och hennes vän (har jag fått för mig i vilket fall) Lady Jenna Vixsie Nesseos blogg, båda två tror sig vara höjden av vad bloggsverige någonsin producerat, för mig är båda två ett stort stycke humor. Skönast är att dom verkligen lever i en värld där den kritiken de båda får baseras på jantelagen (som i mina ögon är anledningen till den osäkre svenskens osäkerhet) och avundsjuka, tyvärr lever vi andra inte i den världen. Tack för att ni lyser upp en mulen morgon i Malmö.
Bloggarna jag läser för njutningen skull är Obsessive Sneaker Disorder och svenska Me And My Sneakers, mycket för kvalitetens skull, mest för skornas skull.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag lever inte i en påhittad värld utan jag lever mitt liv som det är, och om du inte känner mig som person ska du inte yttra dig.
Sorry!!!!!Men förknippa inte mig med saker som du bara tar förgivet , bara för att du tror att det är sådär!! ta reda på sanning

anna wintour sa...

Jenna vixie är en modell och mannekäng. Hon har så mycket erbjudanden pga av sin yttre skönhet att hon inte hinner tacka jag till all bla som modell för Playboy magazine.

Nästa lördag har hon modevisning på Stureplan dit jag också ska gå för att hon är med så klart.

Mitt liv är ett drömliv för många och jag orkar inte sticka under stolen och erkänna hur bra jag har det. Hur fantastisk jag är och att jag skriver regler ni följer dem för alla vill bli som mig och det kan du inte belasta mig för.

Folk föds till orginal dör som mina kopior.

Anonym sa...

Haha SB! Nu har du fått det hett om öronen, snart slänger dom läppglans och mensskydd på dig, du får nog börja ducka!