fredag 11 april 2008

Re: Sandlåda

Hertiginnan, vad ska man säga. Nu har hon nämnt mig igen, det enda det resulterar i är lite fler besökare på min blogg. I det här inlägget skriver hon som följer:
"Saint SB har fått mig och Lady Jenna Vixie Nesseo på hjärnan. Jag och Jenna måste ha ett pressmöte för att göra klart för våra fans hur allt ligger till. Varken jag eller Lady Jenna är perfekta men försök få våra fans att inse det är en omöjlighet lika omöjligt som att få fred i mellanöstern."
Mitt svar:
Ni rör er i tankarna, dock inte lika mycket som ni verkar önska, ska se om vi kan ändra det. Det med pressmötet förstår jag inte, för att förklara att ni inte är perfekta eller för att prata om mig och kasta sand?
Sen tror jag fred i mellanöstern är snäppet svårare än att övertyga folk om er imperfektion.. Faktiskt..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu räcker det om mig. vill du nåt ring mig. så kan vi prata jag vill höra dig säga saker och ting direkt istället för att du ska skriva så kanske du får en uppfatning om mig.
Sandlåde åldern har jag vuxit ur.

Fem Bilder sa...

Tycker jag låter som en bra idé, att lägga ner alltså, men ringa har jag faktiskt ingen lust med, inget ont där.

Anonym sa...

va bra. ha en trevlig helg

Fem Bilder sa...

Right back at ya´!