måndag 21 april 2008

Problemet

Mitt problem ligger i mina gener.
Så kan man väl säga om man vill göra det enkelt för sig, eller bara vara ärlig.
Vilket mitt problem är?
Jo, exponerar jag min hud för solsken i för stor utsträckning förvandlas den från trevligt svennevit till otrevligt grisskär.
Det är inte så att jag inte klarar av solen alls, men så här i början av säsongen ska jag inte sitta still två timmar på en uteservering på Amiralsgatan och titta och peka på folk. Tyvärr var det just det jag gjorde idag. Nu är en stor del av min panna kräftfärgad.
Det blir inte bättre av att jag känner en obegränsad lycka av att vistas i solen.
Damn you sun!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor värde 650 kr !

Länka jätte gärna till tävlingen också!

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica