lördag 10 maj 2008

Sydsvenskan på fyllan?

Kan det vara så att även Sydsvenskan behöver komma ut bli lite rund om fötterna ibland?
Gick in för miljonte gången i natt på deras sida och ser två konstiga detaljer. Under just nu-delen på ovan sidan av sidan, under meny, stod det "Hej Killar allting fungera efter planen, hyfsat..." och i vänsterspalten, där alla de senste publicerade artiklarna kommer upp stod det "Test the 10th of May 2008 David Jonsson performance is perfect, no errors over hear". Se skärmdumpen.
Vad jag undrar är vad som menas, när jag klickade på den första texten så kom jag till någon sida med lite text som inte verkade ha något samband med någonting, när jag klickade på David Jonsson-texten kom jag till en sida där artikel texten var "dfsdffs".
Är Sydsvenskan fredagsfull?
Allt är borta nu.

Inga kommentarer: