söndag 11 maj 2008

Dagen efter

Igår var trevligt.
Efter att ha sovit en fyra fem timmar efter att ha jobbat natt laddade vi vår smarta grill som svärfadern gav oss för ett par månader sen, lite kol och en stor del kärlek, sen körde vi ner till Västra Hamnen och grillade med några vänner. Haloumi på grillspett måste vara det ultimata att lägga på grillen.
Kvällen avslutades med att vi med vänner satt på de varma stenarna bredvid "Titanic", en riktigt trevlig kväll.

Grillen. En Son Of Hibachi. Jag var kritisk först. Jag sa saker om white trash och såg familjer där barnen heter Donny och melissa, där föräldrarna har begåvats med namn som Vendela och Svenne. Jag tar tillbaka det nu. En smartare uppfinning får man leta efter. Jag gillar verkligen vardagslösningarna som underlättar och förenklar.
Förresten är hemsidan i äkta amerikanskt white trashstuk, på något sätt älskar jag det. Ungefär som den gamla reklamen för The George Foreman Lean Mean Fat-Reducing Grilling Machine.

1 kommentar:

MFz sa...

med den grillen är man häftigast på bo01.