torsdag 15 maj 2008

"Perelli ser ut som en porrstjärna"

En norsk tidning jämför Charlotte Perelli med norska porrstjärnan Tanya.
Vad ska man säga? Jag gillar verkligen inte Perelli, dålig smak i munnen och ont i öronen är väl det mildaste jag kan säga, men jämförelsen ter sig lite banal till en början, som ett sätt att kriga mellan två grannländer inför en tävling.
Men när jag funderat lite, googlat lite bilder med Perelli genom hennes karriär kommer jag fram till att det kanske inte är så fel.
Den klassiska bilden av en porrstjärna är ju den med stora bröst, mycket smink och det överstylade lockiga håret. Om sanningen ska fram så har Perelli kört stenhårt på detta koncept de senare åren. Visst brösten har blivit mindre och så även resten av kvinnan men jag ser det fortfarande i henne. Kolla bilderna på hennes sida här.
(Expressen, Aftonbladet, Aftonbladet2)

Inga kommentarer: