måndag 2 juni 2008

Varmt

Idag är det riktigt varmt. Speciellt om man spenderar dagen med att packa upp lådor i en lägenhet med stora fönster och som dessutom begåvats med direkt solljus från lunch till solnedgång. Vi har inte hunnit skaffa gardiner än så fönstren tillsammans med persiennerna fungerar som element i en redan varm lägenhet. I går var det så illa att svetten började rinna bara av att sitta stilla i lägenheten, det var illa.

Förresten så gick min mobil sönder igår, den går inte att starta vilket innebär att alla nummer som givetvis var sparade på telefonen har gått förlorade, så känner ni att ni vill ha fortsatt kontakt med mig så skicka över ert nummer. Jag har ordnat så jag kan använda en gammal telefon från och med i eftermiddag fram till dess att jag har råd att köpa en ny.
Jag hatar beroendet av mobiltelefon.

Inga kommentarer: