måndag 9 juni 2008

Jag vill mata Linda Rosing

Jag vet att man inte ska tycka saker och ting om människor man inte känner, att om man dömer en människa utifrån vad man läser i Aftonbladet så ska man se över sitt liv men Linda Rosing kan jag inte inte tycka saker om.
Nu senast gråter hon ut i Aftonbladet för att läsare av hennes blogg inte riktigt tycker hon ser frisk ut på bilderna hon lägger ut. bilder där hon poserar med en kropp som ser ut att ha gjort allt annat än att få näring de senaste åren. Visst ser hon smalare ut i och med vinklen bilderna är tagna ur och det faktum att det sitter två stora plastbröst mitt på kroppen men jag får nog ändå hålla med, en tjej med revben som sticker ut så mycket att de ser ut att kunna punktera ballonger är en tjej som jag instinktivt vill laga mat åt.
(AB)

Inga kommentarer: