tisdag 19 februari 2008

Sneakers and strange stuff

Först, konstiga saker händer i S.B-town.
Jag har rökt i åratal och ser mig som en heltids rökare, jag går ingenstans utan mina röda Marlboro och dom går ingenstans utan mig. Så då blir det lite lätt chockartat att vakna i går morse utan att vara sugen på att röka, att gå hela dagen utan att vara sugen och fortsätta likadant idag.
Jag har inte haft en tanke på att sluta men om det är så här lätt så kanske man borde passa på.
Strange days have found us.

Är ledig denna veckan och borde plugga och skapa mig en vidare kunskapsbank.
Men så fort datorn hamnar framför mig hamnar jag i min tur på sneakerssites och inser hur liten en csn-allmosa är, dags att skaffa extrajobb.

Sneakerslänkar:
Me And My Sneakers
Sneakers´n´stuff
Sneakerfiles.com

Inga kommentarer: